Horoscopul zilei

Rac
(22 Iunie - 22 Iulie)


Sanatate
Bani
Dragoste

› vrei zodia ta

Cultura generala

Totii presedintii Statelor Unite au avut ochelari. Unii doar nu vroiau sa-i poarte in public.

› vrei mai mult

Bancul zilei

culmea culmilor: sa mananci bataie si sa nu te saturi

› vrei mai mult

In luna femeii, romanii au avut noi motive de tandrete

11 Aprilie 2012
Peste 600 de persoane au participat în luna martie la concursul “Motive de tandrețe” organizat de Kraft Foods România pe website-ul www.orasultandretii.ro, în cadrul campaniei Milka „Îndrăznește să fii tandru”.



Aproximativ 2.500 de fotografii și mesaje au fost transmise celor dragi prin intermediul concursului lansat în luna femeii, când, mai mult ca oricând, căutăm să ne arătăm aprecierea față de soție, mamă, prietenă, soră, bunică. Participanții au fost încurajați să creeze o expoziție foto pentru femeile speciale din viața lor și să expună motivele care le fac atât de speciale pentru ei.



„Este un real prilej de bucurie că am reușit să stârnim emoții atât de puternice în rândul atâtor persoane. Suntem mândri să vedem că oamenii asociază tandrețea cu ciocolata Milka, aceasta regăsindu-se printre preferințele lor atunci când vor să-i răsfețe pe cei dragi”, a declarat Diana Oancea, Marketing Manager Ciocolată și Bomboane, Kraft Foods România.



Cei peste 44.000 de vizitatori ai Orașului Tandreții au avut posibilitatea să voteze cele mai frumoase și mai originale mesaje și poze înscrise în concurs. Pe lângă premiile zilnice și săptămânale oferite, 9 dintre cei mai tandri români care au avut cele mai apreciate motive de tandrețe, au avut șansa de a-și vedea mesajele și fotografiile expuse în cadrul expoziției “Motive de tandrețe”. Organizată în parcul Herăstrău la sfârșitul săptămânii trecute, expoziția a fost dedicată femeilor speciale din viața lor.



În perioada următoare, Milka îi îndeamnă pe români să continue să facă gesturi tandre pentru cei dragi, în cadrul noii campanii “Îndrăznește să o primești pe Milka în viața ta”, care va începe pe 1 mai și se va desfășura timp de 11 săptămâni pe www.orasultandretii.ro.



În luna septembrie 2011, Milka a lansat un oraș virtual care le oferă românilor ocazia de a-și manifesta tandrețea față de cei dragi, prin postarea unor mesaje cu gesturile tandre pe care le-ar face pentru cineva apropiat. Site-ul este o provocare lansată de Milka în cadrul campaniei „Îndrăznește să fii tandru” care îi îndeamnă pe români să îndrăznească să se bucure de un moment de tandrețe cu familia și prietenii, pentru a aduce o notă de emoție în viețile lor.



Pentru a vă manifesta tandrețea față de cei dragi, Milka vă invită să accesați site-ul www.orasultandretii.ro și să transmiteți cât mai multe mesaje de tandrețe.
Inapoi la lista de stiri