Horoscopul zilei

Varsator
(20 Ianuarie - 18 Februarie)


Sanatate
Bani
Dragoste

› vrei zodia ta

Cultura generala

Buburuza este considerata pentru agricultura o insecta benefica.

› vrei mai mult

Bancul zilei

Un roman, ajuns in Franta, isi ia "petit dejuner"-ul
(cafea, croissant, paine, unt si marmelada) cand un
francez, mestecandu-si nelipsita sa guma, se aseaza
langa el. Romanul il ignora in mod vadit, dar in ciuda
acestui lucru, francezul il apostrofeaza:
- Voi painea o mancati toata?
Romanul raspunde, prost dispus:
- Evident.
Francezul facand un balon cu guma:
- Noi nu. In Franta mancam doar miezul. Coaja o adunam intr-un tomberon, o reciclam, o transformam in croissant si o vindem in Romania, continua, cu o strambatura insolenta.
Romanul pastreaza tacerea.
Francezul insista:
- Voi puneti marmelada pe paine?"
Romanul:
- Evident.
Francezul, intorcand guma intre dinti si ranjind,zice:
- Noi nu. In Franta, la micul dejun, noi mancam fructe proaspete, dar punem toate cojile si ramasitele intr-un tomberon, le reciclam, facem marmelada si o vindem in Romania.
Atunci, romanul intreaba:
- Voi francezii faceti sex?
- Bine-nteles! raspunde francezul cu un zambet imens.
- Si ce faceti cu prezervativele folosite?" continua sa intrebe romanul.
- Le aruncam, bine-nteles.
- Noi nu, conchide romanul. In Romania, le strangem intr-un tomberon, le reciclam, le transformam in guma de mestecat si le vindem in Franta.

› vrei mai mult

Diverta – un nou concept, un nou slogan, o noua imagine

29 August 2008
Un nou concept, construit dupa profilul si preferintele publicului: 3 zone modelate in concordanta cu preocuparile consumatorilor.
Un slogan care sintetizeaza motivul pentru care sa vii si sa revii de fiecare data in Diverta: mereu ceva nou. O Diverta care vorbeste consumatorilor inclusiv printr-un nou logo, construit pe ideea de evolutie, diversitate, energie si puterea de a schimba lucrurile.

Din 29 august, in cea mai "emotionanta" locatie comerciala stradala din Romania (bd. Magheru nr. 9), Diverta deschide primul magazin in care prezinta o noua filosofie de shopping.
Noul concept are in prim plan sloganul "Mereu ceva nou" si este structurat in 3 zone de interes, create pe caracteristicile publicului Diverta: "Imi place", "Ma joc si invat" si "Am succes"; fiecare spatiu dedicat are o zona de "experience", care aduce publicul intr-o relatie directa si interactiva cu lucrurile de interes.

In noul concept, Diverta isi extinde gama de produse, oferind noi experiente: produse de design interior, bijuterii si ciocolata, condimente si accesorii gastronomice.
Alaturi de notes-uri cu mesaje personalizate, asortate cu poseta, portofelul sau instrumentele de scris, papusi parfumate sau vorbitoare, machete de aeronave, telecomenzi universale si periferice pentru gameri sau accesorii pentru i-Pod.

Pe langa cele trei zone speciale, Diverta va include in noul concept si o zona de cafenea, cu “fler” international – Cup&Cino - brand prezent in Romania incepand cu lansarea Diverta Magheru, prin franciza detinuta de catre Grupul RTC.

Amenajata intr-o locatie strategica, pe una dintre cele mai circulate artere de shopping din Europa, Diverta Magheru a insemnat o investitie de peste 2 milioane euro si va deveni magazinul cu cel mai mare rulaj din intreaga retea – 7 milioane de euro pe an - si cu cel mai mare trafic de vizitatori – peste 500.000 de persoane in fiecare an.

Noul concept influenteaza semnificativ si strategia de dezvoltare din urmatorii ani.
"In perioada 2008-2011 ne propunem sa dublam suprafata de vanzare Diverta, care va ajunge la peste 45.000 de mp - cu focus pe orasele cu peste 70.000 de locuitori. Orasele mai mici intentionam sa le abordam lansand franciza Diverta, care poate fi multiplicata practic in orice zona. Din 2008, suprafetele ocupate de noile magazine Diverta vor fi mini (200 de mp), medii (500 de mp), mari (1000 mp) si foarte mari (1500 mp)", precizeaza Dan Rosu, CEO Diverta.

In ceea ce priveste rebrandingul magazinelor deja existente, procesul de transformare va dura aproximativ 2 - 3 ani, astfel incat in 2010 sa existe un singur logo si un concept unitar in toata reteaua.

Pentru construirea, dezvoltarea si promovarea brandului, respectiv redefinirea conceptului si a elementelor de identitate , Diverta a investit peste 4 milioane euro de-a lungul celor 7 ani de prezenta pe piata locala. Dar „costul” real il reprezinta calitatea produselor si serviciilor.
Inapoi la lista de stiri