LEGO VIDIYO - prima platforma de creare de continut unde cei mici devin proprii regizori, scenaristi si producatori

26 ianuarie 2021, 17:44

LEGO VIDIYO
  • LEGO® VIDIYO™ reprezinta o colaborare intre Grupul LEGO si UNIVERSAL MUSIC

Creat pentru a-i ajuta pe copii sa dea frau liber creativitatii, LEGO® VIDIYO™ permite regizarea, producerea si interpretarea propriilor videoclipuri, intr-un mediu social sigur.

 

Grupul LEGO si Grupul Universal Music (UMG) anunta astazi lansarea LEGO® VIDIYO™, o experienta interactiva si inovatoare de creare de continut video, creata sa puna in valoare si sa extinda creativitatea si pasiunea pentru muzica a copiilor. LEGO VIDIYO reprezinta un nou mod de joaca, care incurajeaza visurile marete ale celor mici, ajutandu-i sa regizeze, sa produca si sa joace in propriile videoclipuri, folosind melodii din intreaga lume, ale artistilor unici din topurile UMG.

 

LEGO VIDIYO este destinat copiilor cu varste cuprinse intre 7 si 10 ani, oferindu-le un spatiu sigur in care pot imbina activitatea offline cu cea digitala. Mai mult, platforma le permite sa experimenteze, sa se joace si sa descopere muzica - o combinatie puternica, esentiala pentru dezvoltarea acestora, la care se adauga si posibilitatea de a se conecta cu alti utilizatori, atat la nivel emotional, cat si creativ.

 

imbinand noile tehnologii cu LEGO System in Play si melodii consacrate ale diversilor artisti din topurile globale, LEGO VIDIYO reprezinta o noua oportunitate pentru copii de a-si exprima creativitatea. Fiind responsabili de producerea propriilor videoclipuri, copiii pot descoperi muzica si deopotriva pot valorifica pasiunea pentru aceasta prin intermediul unei experiente sociale imersive, pozitive si, mai ales, sigure. intrucat LEGO VIDIYO necesita consimtamantul parintilor pentru utilizare – si ofera totodata anonimitate –, la care se adauga si moderarea externa a intregului continut urcat in feed-ul aplicatiei, parintii vor fi siguri ca cei mici sunt in siguranta online, in timp ce isi exerseaza creativitatea.

 

Fiind accesata prin intermediul unui mashup intre elemente LEGO, minifigurine, muzica, realitate augmentata si o noua aplicatie dinamica, LEGO VIDIYO va dispune de nenumarate combinatii de optiuni de editare, derivate dintr-un nou efect special, ‘BeatBits’. Micii creatori se vor putea bucura si vor putea experimenta cu propriile stiluri si moduri de a reda videoclipuri. Aplicatia functioneaza in felul urmator:

 

  • Utilizatorii pot alege una dintre melodiile disponibile in aplicatie, ale diversilor artisti recunoscuti – atat din topuri contemporane, cat si melodii clasice recognoscibile instant.

  • Acestia isi pot crea trupa alegand dintr-o colectie dinamica de noi minifigurine, care pot fi personalizate si aduse la viata in diferite dimensiuni, folosind tehnologia AR din aplicatia VIDIYO.

  • Pot alege efecte speciale, folosind BeatBits’ si le pot scana. BeatBits sunt elemente LEGO patrate 2x2, care, odata scanate, deblocheaza efecte digitale ce permit controlarea tuturor elementelor, de la videoclip la stiluri muzicale si efecte de scena. Creatorii isi recreaza viziunea, folosind efecte stralucitoare alb-negru, ploi de confetti sau chiar vedere X-ray. De asemenea, pot adauga efecte audio, precum DJ scratching, mouse voice sau solo de saxofon, dar si miscari si gesturi specifice personajelor, de la breakdance la surf pe un rechin.

  • Pregateste terenul. De la parcuri la dormitoare sau gradini la modele construite din caramizi, videoclipurile LEGO VIDYIO pot fi realizate oriunde. in doar trei secunde locatia utilizatorilor este scanata si incepe productia.

  • Optand pentru BeatBits-ul selectat in aplicatie, copiii pot controla producerea propriului videoclip, folosind miscari de dans si efecte audio/video intr-un spectacol uimitor de 60 de secunde, care poate fi mai apoi taiat in videoclipuri de 5, 10, 15, sau 20 de secunde, ce pot fi distribuite online.

  • Acestea pot fi urcate in feed-ul aplicatiei, insa numai dupa ce continutul trece de moderare. Orice continut cu informatii personale, precum copii care apar in video, nu va fi aprobat pentru upload, dar poate fi stocat in aplicatie, pentru a fi mai apoi vizualizat alaturi de prieteni sau membrii familiei.

 

Prin imbinarea acestor elemente, copiii pot experimenta jocul LEGO intr-o maniera cu totul noua. Folosind tehnologia AR, cei mici se vor putea bucura de minifigurine in dimensiuni reale sau amplificate, nu doar de cele iconice, in forma lor reala. Aplicatia permite accesorizarea membrilor trupei, selectarea de nume pentru trupa, crearea de coperte de album si multe altele.

 

Pentru a asigura un joc mereu nou, aplicatia va fi actualizata constant cu muzica noua, provocari si continut inspirational, incurajand astfel copiii sa continue sa isi dezvolte abilitatile creative. Provocarile au fost gandite pentru a-i ajuta pe micii creatori sa isi transforme videoclipurile din simple spectacole in productii dinamice, captivante, asigurand totodata si o gama larga de functii pe care LEGO VIDIYO le ofera prin intermediul noului si unicului BeatBits.

 

Vrem sa alimentam imaginatia noii generatii de creatori de continuti, oferindu-le o noua platforma unde copiii isi pot exprima creativitatea”, a mentionat Julia Goldin, Chief Marketing Officer in cadrul Grupului LEGO. „Cercetarile ne arata ca peste trei sferturi (79%*) dintre parinti la nivel global isi doresc ca cei mici sa aiba mai multa incredere in abilitatile lor creative, asadar lansam LEGO VIDIYO pentru a-i sustine. Copiii sunt mereu in cautarea a noi moduri de a experimenta la nivel creativ, iar LEGO VIDIYO vine in ajutorul lor, pentru a le permite sa dea frau liber imaginatiei prin constructii LEGO si producerea de videoclipuri. Abia asteptam sa vedem ce idei vor pune in aplicare!”

Muzica si joaca creativa reprezinta un aspect extrem de important in vietile copiilor, conform cercetarii realizate de Grupul LEGO si UMG:

 

  • 89% dintre parinti mentioneaza ca muzica ajuta la dezvoltarea abilitatilor creative, in timp ce 83% considera ca ajuta la consolidarea increderii.*

  • 94% dintre parinti sunt de parere ca jocurile cu caramizi LEGO ajuta la dezvoltarea creativitatii, 91% sustin ca dezvoltarea abilitatilor de solutionare a problemelor, iar 89% cred ca ajuta la consolidarea increderii.*

  • 74% dintre copiii cu varste cuprinse intre 5 si 12 ani spun ca muzica ii ajuta sa relationeze cu prietenii*, iar peste o jumatate dintre copiii cu varste cuprinse intre 6 si 10 ani confirma ca asculta muzica in fiecare zi. **

  • 76% dintre parinti si copii (cu varste intre 5-12 ani) cred ca muzica ii ajuta sa isi exprime propria personalitate. *

  • 81% dintre parinti considera ca muzica aduce familiile mai aproape si ii ajuta sa relationeze cu cei mici.*

  • 92% dintre parinti si 95% dintre copiii cu varste intre 5-12 ani spun ca LEGO este un joc distractiv pentru intreaga familie*.

 

Imbinand LEGO si puterea muzicii intr-un mediul social sigur, LEGO VIDIYO aduce un tribut acestor trenduri, permitand copiilor sa se bucure de propria creativitate.

 

LEGO VIDIYO este prima colaborare intre Grupul LEGO si Grupul Universal Music, dupa ce cele doua companii si-au anuntat parteneriatul in aprilie 2020. Fiind un lider al industriei la nivel global, UMG creioneaza cultura din intreaga lume prin puterea muzicii. UMG aduce laolalta pentru LEGO VIDIYO atat superstaruri locale, cat si globale si un catalog de neegalat de melodii inregistrate, acoperind toate limbile si genurile muzicale. Grupul LEGO si-a propus sa inspire si sa ajute copiii sa se dezvolte prin intermediul jocului inca din 1932, contribuind asadar la acest parteneriat printr-o experienta nelimitata in inovarea si dezvoltarea jocurilor pentru copii si parinti din intreaga lume, generatie dupa generatie.

 

Prin acest parteneriat global inovator – cu puterea muzicii si a jocului, valorificate pentru a sustine dezvoltarea creativitatii de la varste fragede – copiii din intreaga lume vor putea sa se exprime regizand, interpretand si distribuind propriile videoclipuri. LEGO VIDIYO reprezinta un mod exceptional prin care milioane de copii pot descoperi noi melodii si pot fi astfel mai aproape de artistii preferati, in timp ce invata si se conecteaza prin joaca,” a declarat Olivier Robert-Murphy, Vice Presedinte Executiv, Universal Music Group & Brands.

LEGO VIDIYO introduce o identitate vizuala complet noua, dinamica, prin care se distinge de alte game LEGO. Este un brand de lifestyle colorat, care include o aplicatie, seturi LEGO si produse lifestyle, create in parteneriat cu Bravado, compania de Merchandise & Brand Management, subsidiara Grupului Universal Music.

Primele produse LEGO VIDIYO vor fi disponibile in tari din intreaga lume incepand cu 1 martie.

Mai multe informatii disponibile la: https://www.lego.com/ro-ro/aboutus/news/2021/january/lego-vidiyo

 

* LEGO Play Well Study 2020: studiu realizat in 18 piete, in intervalul mai – iunie 2020, pe un esantion de 18,117 parinti cu copii cu varste intre 1.5-12 ani, si 12.591 copii cu varste intre 5-12 ani.

UMG Music 2019 studiu de consum pe un esantion de 1500 copii cu varste intre 6-10 si 11-13 ani si 1200 de parinti, in Regatul Unit, Germania, Statele Unite ale Americii.


Jucarii LEGO gasesti aici.

inapoi la stiri Clopotel

Horoscopul zilei

Pesti
(19 Februarie - 20 Martie)


Sanatate
Bani
Dragoste

› vrei zodia ta

Cultura generala

Taipanul de uscat, intalnit in Australia, in zona central-estica, este considerat cel mai veninos sarpe din lume. Din fericire, nu iese prea des in calea oamenilor si ataca doar daca este atacat.

› vrei mai mult

Bancul zilei

Trei tipi, un american, un neamt si un roman, se ciocnesc cu masinle intr-o intersectie !!
Americanu' - Vai Fordul meu, economiile mele de 3 luni s-au dus pe apa simbetei...
Neamtu' - Vai Mercedesu' meu, economiile mele de 6 luni s-au dus pe apa simbetei...
Romanu' - Vai Dacia mea, economiile mele de-o viata s-au dus pe apa simbetei...
Ceilalti doi - Si cine naiba te-a pus sa-ti cumperi masina asa scumpa !!!!

› vrei mai mult