Influenta copiilor in decizia de cumparare
Psihologia parintilor:

2/3 dintre parinti sunt mai apropiati de copiii lor => prapastie dintre generatii mai redusa

60% dintre parinti admit ca erau mai ascultatori decat sunt copiii lor

83% dintre parinti isi considera copilul unul dintre cei mai buni prieteni

Psihologia "cumparaturilor":

La nivel international, 94% dintre parinti sunt interesati de parerea copilului atunci cand achzitioneaza un produs. Copiii influenteaza decizia de cumparare cand vine vorba de:

imbracaminte si incaltaminte - in 85% din cazuri

fast food - 80% din cazuri

vacante - 56%

deviceuri - 49%

Interese comune intre copii si parinti:

78% dintre ei impartasesc aceleasi gusturi muzicale

67% dintre ei impartasesc aceleasi gusturi cand vine vorba de imbracaminte si incaltaminte

Cum sunt influentati copiii?

62% dintre copii sunt influentati de TV

50% dintre copii sunt influentati de ceea ce vad online

46% dintre copii sunt inflentati de ceea ce vad in magazine

Concluzii

Intelegand dinamica familiei fata de deciziile de achizitie putem avea cheia ce deschide bugetele familiei - copiii au o mare influenta asupra deciziilor de achizitie deci, nu ar trebui exclusi cand se gandeste o campanie.