2/3 dintre parinti sunt mai apropiati de copiii lor => prapastie dintre generatii mai redusa
60% dintre parinti admit ca erau mai ascultatori decat sunt copiii lor
83% dintre parinti isi considera copilul unul dintre cei mai buni prieteni
La nivel international, 94% dintre parinti sunt interesati de parerea copilului atunci cand achzitioneaza un produs. Copiii influenteaza decizia de cumparare cand vine vorba de:
imbracaminte si incaltaminte - in 85% din cazuri
fast food - 80% din cazuri
vacante - 56%
deviceuri - 49%
78% dintre ei impartasesc aceleasi gusturi muzicale
67% dintre ei impartasesc aceleasi gusturi cand vine vorba de imbracaminte si incaltaminte
62% dintre copii sunt influentati de TV
50% dintre copii sunt influentati de ceea ce vad online
46% dintre copii sunt inflentati de ceea ce vad in magazine
Intelegand dinamica familiei fata de deciziile de achizitie putem avea cheia ce deschide bugetele familiei - copiii au o mare influenta asupra deciziilor de achizitie deci, nu ar trebui exclusi cand se gandeste o campanie.