Categorii

Horoscopul zilei

Berbec
(21 Martie - 20 Aprilie)


Sanatate
Bani
Dragoste

› vrei zodia ta

Bancul zilei

-Domne!spune Bula.N-am nimic cu mana stanga!
-Ba da!zice dr..Din cauza alcolului.Nu mai beti nimik.
-Imposibil!Eu beau cu dreapta.

› vrei mai mult

Stiati ca ...

In medie persoanele stangace mor mai repede cu 9 ani decat cele dreptace.

› vrei mai mult


MuzyBuzy a intrebat pe 10.05.2012 in categoria Cultura generala:

Care e semnificatia moralei fabulei "Talharul Pedepsit" de Tudor Arghezi?

Care e semnificatia moralei fabulei ,,Talharul Pedepsit,, de Tudor Arghezi?

Raspunsuri:


AlYn13 a raspuns pe 27.11.2012:

Buna:*... Morala poeziei este: "Unde-s multi puterea creste"
Sper sa iti foloseasca:)

The_Anime_Girl_ely a raspuns pe 10.05.2012:

am gasit si yo pe net

MuzyBuzy a raspuns pe 10.05.2012:

Nu are nici o legatura cu fabula..

MuzyBuzy a raspuns pe 10.05.2012:

Scuze sunt a 7-a nu inteleg tr sa fac si eu 3 randuri cu semnificatia moralei nu cred ca pot sa scriu asta in + nu semnifica nimic ce e aici :|

The_Anime_Girl_ely a raspuns pe 10.05.2012:

e bn

The_Anime_Girl_ely a raspuns pe 10.05.2012:

După cum se cunoaşte, într-o societate a cunoaşterii, bazată pe principiile învăţării permanente, disciplina literatura pentru copii, alături de limba şi literatura română, are un rol deosebit de important în formarea personalităţii preşcolarilor şi a elevilor de vârstă şcolară mică.
Potrivit celor mai importante documente curriculare actuale, studiul literaturii pentru copii contribuie la formarea unei personalităţi autonome a elevilor, capabile de discernământ şi de spirit critic, apte să-şi argumenteze propriile opţiuni, dotate cu sensibilitate estetică, având conştiinţa propriei identităţi culturale şi manifestând interes pentru varietatea formelor de expresie artistică.
Principalele documente curriculare vizând specializările institutori-educatoare şi institutori-învăţători, respectiv programele pentru literatura pentru copii ca disciplină de învăţământ sau diferitele programe de formare iniţială şi continuă (inclusiv cele pentru ocuparea posturilor din învăţământul preuniversitar), destinate, în timp, absolvenţilor Şcolilor Normale sau ai Colegiilor Universitare Pedagogice de Institutori, respectiv absolvenţilor specializării Pedagogia Învăţământului Preşcolar şi Primar (profesorii PIPP), urmează, de regulă, următoarele repere curriculare structurale:

1. Principii didactice ale procesului instructiv-educativ şi particularităţi ale aplicării acestora în învăţământul preşcolar şi primar;
2. Valori şi atitudini (învăţământ preşcolar şi primar);
3. Obiective-cadru, obiective de referinţă şi exemple de componente (în învăţământul preşcolar);
4. Domenii de competenţă. Competenţe de specialitate, psihopedagogice şi metodice (în învăţământul preşcolar);
5. Obiective cadru. Obiective de referinţă şi exemple de activităţi de învăţare (în învăţământul primar);
6. Competenţe generale. Competenţe specifice şi conţinuturi asociate acestora

The_Anime_Girl_ely a raspuns pe 10.05.2012:

eu imediat iti dau

MuzyBuzy a raspuns pe 10.05.2012:

Va rog frumos...am nev.urgent :)

Demonchild a raspuns pe 10.05.2012:

Eh.. Mi-e lene s-o caut...

The_Anime_Girl_ely a raspuns pe 10.05.2012:

iti day=u imediat