Horoscopul zilei

Gemeni
(22 Mai - 21 Iunie)


Sanatate
Bani
Dragoste

› vrei zodia ta

Cultura generala

In anii 2000 s-a facut o cercetare din care reiesea ca probabilitatea ca un om sa moara intre 15 si 60 de ani este 8,2% in Suedia, 48,5% in Rusia si 84,5% in Lesotho (tara din Sudul Africii).

› vrei mai mult

Bancul zilei

Cum se asaza 4 blonde pe un scaun?-Il intorc invers.

› vrei mai mult

S-a dat drumul campaniei pentru acces la educatie digitala pentru toti copiii

09 Noiembrie 2022

Programul

1.500 de copii din medii vulnerabile vor beneficia de acces la educatie digitala, cu sprijinul oferit de Lidl Romania, printr-o campanie derulata impreuna cu World Vision Romania


In perioada 10 noiembrie – 28 decembrie, la achizitionarea oricarei jucarii, Lidl doneaza un leu catre World Vision Romania. Astfel, impreuna cu clientii sai, Lidl Romania continua sa sustina accesul la educatie de calitate pentru toti copiii, indiferent de mediul din care provin, prin intermediul programului Paine si Maine. Anul acesta, 1500 de copii vor beneficia de investitiile care vor fi alocate pentru modernizarea si digitalizarea a 33 de scoli din Romania.

Unul din zece profesori spune ca elevii au pierdut pana la 80% din materie pe perioada unui singur an de pandemie si scoala online, conform unui studiu World Vision Romania, desfasurat anul trecut ce analiza viitorul educatiei digitale. In prezent, un numar foarte mare de copii aflati in risc de saracie sau excluziune sociala nu pot beneficia de o educatie digitala in conditii echitabile, din cauza lipsei unei infrastructuri materiale moderne, precum si a unor tehnici de predare tehnologizate. Astfel, diferentele dintre nivelul de educatie la care au acces elevii din mediul urban fata de cei din mediul rural sunt in continuare majore si dificil de echilibrat.


Bine pentru tine, bine pentru noi toti: Cel mai frumos dar este grija

De Craciun, fiecare jucarie achizitionata din magazinele Lidl inseamna grija pentru viitorul copiilor din medii defavorizate. Clientii Lidl Romania pot contribui direct la dezvoltarea sistemului eductional, iar fiecare jucarie cumparata in perioada 10 noiembrie – 28 decembrie inseamna 1 leu donat catre World Vision Romania. Actiunea are ca scop sprijinirea celor aproape 1.500 de copii beneficiari ai proiectului Paine si Maine de a-si continua studiile intr-un mediu in care sistemele de educatie si formare sunt adaptate la era digitala, cu resursele educationale si pedagogice necesare, pentru intregul an scolar 2022-2023. Sumele stranse in cadrul campaniei vor fi folosite pentru dotarea a 33 de scoli din Romania cu mobilier scolar (dotarea bibliotecilor, dotarea claselor etc.), echipamente electrice si electronice (laptopuri, table interactive etc.), precum si cu materiale didactice, pentru peste 30 de comunitati din medii defavorizate.


Prin sustinerea programului Paine si Maine, demarat impreuna cu World Vision Romania in 2016, Lidl Romania isi propune sa contribuie la prevenirea abandonului si absenteismului scolar, si sa incurajeze copiii sa mearga in continuare la scoala. Principala cauza a abandonului scolar timpuriu in zonele vulnerabile este limitarea posibilitatilor materiale, astfel, prin programul Paine si Maine, in prezent aproape 1.500 de copiii din clasele primare primesc zilnic, o masa calda la pranz si doua ore de ajutor la teme si lectii remediale in fiecare zi, sub indrumarea unui cadru didactic. Mai mult decat atat, cu ajutorul financiar oferit de Lidl Romania, in cei peste 6 ani de parteneriat strategic, World Vision Romania a dotat cu materiale educationale si igieno-sanitare peste 100 de clase din scolile din Romania si a sustinut peste 100 de cadre didactice.


Gama de jucarii din oferta participanta la campanie include jucarii din lemn, jocuri de construit, jucarii educative si multe alte surprize. Colectia de jucarii poate fi consultata pe https://www.lidl.ro/ro/cataloage/catalog-decoratiuni-jucarii/view/jumpmarks/page/1

Inapoi la lista de stiri