Horoscopul zilei

Balanta
(22 Septembrie - 22 Octombrie)


Daca nu ai mai multa grija de sanatatea ta, s-ar putea ca problemele sa apara curand. Acorda mai multa atentie alimentatiei si nu uita sa faci sport! Nu mai lasa pe maine ce poti face azi!

› vrei zodia ta

Cultura generala

Albinele pot rezista si la geruri de -30 de grade Celsius. Acest lucru se datoreaza capacitatii acestora de a forma ghemuri uriase, in jurul reginei. Albinele din straturile exterioare intra din ce in ce mai adanc, astfel ca urmatorul strat este expus temperaturilor scazute. In interiorul sferei temperatura poate ajunge la +35 de grade Celsius.

› vrei mai mult

Bancul zilei

- Care este culmea prostiei?
- Sa stingi lumina si sa aprinzi lanterna ca sa vezi daca s-a stins.

› vrei mai mult
Evaluare Nationala | Bacalaureat | Subiecte Examen | Forum | Arhiva | Referate

home : Invatamant : Subiecte_date_la_examen : Bacalaureat : Subiecte Bac 2005


Pedagogie



Pedagogie scolara - barem - sesiunea I proba E varianta 1

Varianta de download:
Tip fisier: pdf
Marime: 118278 bytes

BAREM DE CORECTARE SI NOTARE
PEDAGOGIE - proba e

Specializarile: bibliotecar-documentarist, pedagog scolar, instructor-animator, instructor de educatie extrascolara
Sesiunea iunie-iulie 2005 Varianta 1

NOTA: Nu se acorda fractiuni de punct.
SUBIECTUL I. TOTAL: 20p.
1. explicarea notiunii de conduita morala 5p.
2. cate 3p. pentru definirea celor 2 notiuni 2x 3p = 6p.
3. explicarea relatiei dintre deprinderile morale si obisnuintele morale 5p.
4. precizarea deosebirii dintre trasaturile pozitive de caracter, pe de o parte, si deprinderile si obisnuintele morale 4p.
SUBIECTUL II. TOTAL: 20p.
1. cate 2p. pentru definirea celor 2 notiuni 2 x 2p. = 4p.
2. explicarea relatiei dintre scopul si obiectivul educational 4p.
3. cate 2p. pentru enumerarea celor 3 indicatori 3 x 2p = 6p.
4. cate 2p pentru utilizarea corecta in exemplu a celor 3 indicatori, conform tehnicii lui R.F. Mager 3 x 2p = 6p.
SUBIECTUL III. TOTAL: 25p.
- evidentierea semnificatiei notiunii de proiectare a activitatii educative 4p.
- cate 3p pentru mentionarea celor 2 moduri de abordare a procesului instructiv, corelate cu proiectarea pedagogica 2x3p = 6p.
- cate 3p. pentru precizarea celor 2 tipuri de atitudini fata de proiectarea pedagogica 2 x 3p = 6p.
- cate 1p pentru precizarea a 3 conditii/cerinte ale proiectarii activitatilor educative 3 x 1p = 3p.
- cate 2p pentru descrierea celor 3 conditii/cerinte 3 x 2p = 6p.
SUBIECTUL IV. TOTAL: 25p.
Continut:
- cate 1p. pentru enumerarea a 3 functii ale educatiei 3 x 1p = 3p.
- cate 2p pentru descrierea celor 3 functii ale educatiei 3 x 2p = 6p
- cate 1p. pentru enumerarea a 3 forme a educatiei 3 x 1p = 3p.
- cate 2p. pentru descrierea celor 3 forme ale educatiei 3 x 2p = 6p
- exemplificarea interdependentei dintre formele educatiei 3p.
Redactare:
- calitatea stiintifica a prezentarii (limbaj, coerenta) 2p.
- organizarea prezentarii 1p.
- incadrarea prezentarii in limita de spatiu precizata 1p.

Total test: 90 de puncte
Se acorda 10 puncte din oficiu.
Nota finala se calculeaza prin impartirea punctajului obtinut la 10.