Pentru Scoala
Horoscopul zilei
Balanta
(22 Septembrie - 22 Octombrie)
Azi nu vei fi intr-o dispozitie prea buna, sanatatea iti joaca feste. Asa ca trebuie sa ai grija la alimentatie si la cum iti vei face programul azi.
› vrei zodia taCultura generala
Pestele catarator sau pestele randunica - traieste in padurile de mangrove de pe tarmurile oceanelor Indian si Pacific. Nu mai mari de 15 cm, ei au inotatoarele pectorale lungi, puternice si astfel croite incat pot fi folosite ca picioare. Acest lucru permite pestelui sa se catare in copaci si sa vaneze in timpul refluxului mai mult pe uscat decat pe apa. Sursa: Enciclopedia de Biologie - Editura All
› vrei mai multBancul zilei
Un copil se juca in nisip iar pe langa el trece o patrula de politie.-politzistul:-Copile ce faci tu acolo?-copilul:-un politzist nenea! -politzistul:-pai din ce il faci mai copile? copilul:-pai din apa,nisip si kkt!Cand aude politzistu se apuca si ii umfla ochii si apoi pleaca.A doua zi aceasi poveste.A treia zi vede politzistul copilul si il itreaba iar:-Copile ce faci acolo? copilul:-un om,nenea! politzistul:-Pai din ce il faci? copilul:-Pai din apa si nisip! politzistul:-Da` kkt nu mai pui? copilul:-Pai nu ca iese politzist!!!!
› vrei mai multShop Clopotel.ro
Evaluare Nationala | Bacalaureat | Subiecte Examen | Forum | Arhiva | Referate |
home : Invatamant : Bacalaureat : Modele_de_subiecte_Bacalaureat : Certificare_competente
Competente Lingvistice Model Limba Engleza
BACALAUREAT 2013
Limba_engleza_bilet_oral_Model_Barem
Varianta de download:
Tip fisier: pdf Marime: 50313 bytes |
Ministerul EducaNiei, Cercetarii, Tineretului i Sportului
Centrul NaNional de Evaluare i Examinare
Examenul de bacalaureat naNional 2013
Proba C
de evaluare a competenNelor lingvistice
Proba orala
Limba engleza
Toate filierele, profilurile i specializarile/calificarile
|
BAREM DE EVALUARE |
|
Producerea de mesaje orale |
(100 de puncte) |
|
Subiectul I |
20 de puncte |
•formuleaza un raspuns scurt, adecvat subiectului, folosind expresii/fraze simple, asigurând
|
prin relatorii cel mai des folosiNi legatura între acestea |
14 puncte |
• folose te un repertoriu lexical elementar, adecvat temei |
2 puncte |
|
• |
folose te relativ corect forme i structuri gramaticale foarte simple |
2 puncte |
• |
pronunNa relativ corect cuvintele folosite |
2 puncte |
Subiectul al |
30 de puncte |
•poveste te/descrie/expune cu precizie o serie de elemente distincte legate de tema
propusa, producând un discurs destul de clar pentru a putea fi urmarit i
•folose te un repertoriu lexical suficient pentru a se exprima cu ajutorul parafrazelor asupra
temei propuse i dovede te o buna stapânire a vocabularului elementar |
5 puncte |
•dovede te o buna stapânire a structurii frazei simple i a frazelor complexe cel mai des folosite i are un bun control gramatical, în ciuda unor influenNe ale limbii materne
|
5 puncte |
• pronunNa clar i se exprima cursiv, dar cu pauze ocazionale |
5 puncte |
Subiectul al |
50 de puncte |
•dezvolta o argumentaNie clara,
pertinente |
10 puncte |
•folose te eficient un repertoriu variat de conectori pentru
bine structurat i coerent |
10 puncte |
•folose te corect un vocabular adecvat temei i suficient de bogat încât
varieze formularile pentru a evita repetarile dese |
10 puncte |
•folose te corect forme i structuri gramaticale variate, în ciuda unor erori nesistematice i a
unor mici gre eli sintactice rare |
10 puncte |
• se exprima fluent, dovedind o pronunNie i o intonaNie clare i fire ti |
10 puncte |
Nivelul de competenNa se va acorda în funcNie de punctajul obNinut, dupa cum urmeaza:
Proba C – Limba engleza
Barem de evaluare
1
Ministerul EducaNiei, Cercetarii, Tineretului i Sportului
Centrul NaNional de Evaluare i Examinare
InteracNiune orala (Participarea la conversaNie) |
(100 de puncte) |
|
Calitatea interacNiunii: |
60 de puncte |
•stabile te un contact social adecvat situaNiei de comunicare, folosind formule de adresare
potrivite |
10 puncte |
•face faNa dialogului, reacNionând prin raspunsuri adecvate, solicitând lamuriri, reformulând o
parte din ceea ce a spus examinatorul pentru a oferi continuitate schimbului verbal, aratând astfel ca urmare te firul discuNiei 20 puncte
•ofera informaNiile solicitate,
de vedere în legatura cu subiectul discuNiei |
20 puncte |
•produce un discurs clar, coerent, subliniind relaNiile între idei prin folosirea conectorilor
adecvaNi |
10 puncte |
Corectitudine gramaticala: |
15 de puncte |
• folose te corect forme i structuri gramaticale |
5 puncte |
• folose te forme i structuri gramaticale variate |
10 puncte |
Vocabular: |
15 de puncte |
• folose te un vocabular variat i adecvat subiectului |
10 puncte |
• folose te vocabularul în mod corect |
5 puncte |
PronunNie: |
10 de puncte |
• are o pronunNie i o intonaNie corecte i fire ti |
5 puncte |
• se exprima fluent |
5 puncte |
Nivelul de competenNa se va acorda în funcNie de punctajul obNinut, dupa cum urmeaza:
Proba C – Limba engleza
Barem de evaluare
2